Karboksyterapia to:

Karboksyterapia skóry głowy jest metodą stosowaną w leczeniu łysienia, wypadania włosów i łuszczycy.

Ten innowacyjny zabieg polegający na wprowadzaniu do skóry czystego dwutlenku węgla.
Istota działania karboksyterapii opiera się przede wszystkim na spowodowaniu zwiększonych dostaw tlenu do tkanek /rozszerzają się naczynia krwionośne/. Karboksyterapia, mimo, iż jest znana od lat - właśnie w okresie ostatnich lat przeżywa swoisty renesans, również w medycynie estetycznej.
Poszczególne kliniki rozwijają swoje odrębne wzorce co do częstotliwości zabiegów, liczby zabiegów, czy ilości gazu wprowadzanego podczas pojedynczej procedury. Popularnością cieszą
się reguły proponowane przez lekarkę Hannę Zelenkową. Często spotykane kuracje nakierowane na wspomaganie leczenia łysienia opierają się na seriach zabiegów realizowanych co tydzień.

Efektem karboksyterapii skóry głowy jest ograniczenie wypadania włosów, pobudzenie nowych do wzrostu oraz zintensyfikowanie tempa wzrostu włosów.

Fryzura w szybkim tempie staje się gęstsza, a włosy grubsze i bardziej lśniące, jak również mniej podatne na łamanie.

Skóra głowy jest zrewitalizowana, a mikrokrążenie poprawione.

Najlepsze efekty karboksyterapii uzyskuje się po wykonaniu serii zabiegów. W rezultacie zmniejsza się problem wypadania włosów, przyspieszony zostaje wzrost włosów oraz odrost nowych włosów.

Ponadto łodyga włosa staje się grubsza, poprawia się także stan skóry głowy.

Po zabiegu:
minimum 12 godzin nie korzystać z sauny, łaźni, kąpieli słonecznych, solarium, nie myć głowy, nie ćwiczyć, nie pocierać głowy.

Przeciwwskazania do zabiegu karboksyterapii:
  • ciąża, karmienie piersią,
  • choroby serca,
  • ciężka niewydolność oddechowa,
  • ciężka niewydolność nerek,
  • zapalenie żył,
  • infekcje bakteryjne, grzybicze i wirusowe skóry /m.in.opryszczka/
  • choroba nowotworowa, terapia przeciwnowotworowa,
  • leczenie antybiotykami,
  • epilepsja,
  • wszelkie choroby oczu,/np.jaskra/
  • hemofilia, leki obniżające krzepliwość krwi /w tym aspiryna/
  • przebyte niedawno zabiegi chirurgiczne,
  • ogólny zły stan zdrowia

Czas zabiegu: ok. 30 min.

Częstotliwość zabiegu:  1 raz w tyg.

Ilość zabiegów:  od 15-20

Cena zabiegu:  198